20 Ekim 2014 Pazartesi

L'OREAL PARIS MAGIC BLUR


      Merhaba!
      Sizlere L’oreal Paris’in Yeni Revitalift Magic Blur adlı ürününü anlatmak istiyorum.Bu ürünü tavsiye kanalı vasıtası ile edinip deneme şansı buldum.Bu ürün,daha yüzüme sürerken kadifemsi dokusuyla beni etkiledi.Cildimin  anında pürüzsüzleştiğini gördüm.
      Başımdan geçen bir olayı anlatayım.Her yıl geleneksel olarak düzenlediğimiz “Kuzenler Toplantısı” için bizi çağırdıklarında hazırlanmam için çok fazla vaktim yoktu.Bir saat içinde hem dört yaşındaki kızımı hazırlamak zorundaydım hem de kendim hazırlanmam gerekiyordu.Daha kıyafetlerimizi seçmemiştim.Kıyafet seçimi,kızımın hazırlanması derken evden çıkmamıza sadece 15 dakika kalmıştı.Aklıma “Magic Blur” geldi.Yüzüme sürerken parmaklarımın arasında kaybolduğunu ve gençleştiğimi hissediyordum.Bu ürün anında pürüzsüzleştirici etkisiyle imdadıma yetişti.
        Ürünü artık sadece dışarı çıktığımda değil evdeyken bile kullanıyorum. Yalnız şunu da şöylemek isterim ki benim göz altlarındaki morlukları tamamıyla kapatmadı.Fakat bunun çözümünü şöyle buldum;Göz altlarıma 2-3 kat daha fazla sürüyorum.Onun dışında genel anlamda çok memnun kaldım.
        Kırışıklık mı? O da ne?

1 yorum:

  1. Süpermiş :) acil benimde deneyip kullanmam lazım.Teşekkürler bilgi paylaşımın için sevgili Deniz :)

    YanıtlaSil