29 Ekim 2014 Çarşamba

İlk Mimim! Yediklerim İçtiklerim:)

Merhaba

Sevgili Hüzün Sarısı bir mim cevaplamış. Benim de çok hoşuma gitti cevaplayıp takipçisi olduğum bloglardan üç tanesini mimledim.
Ve cevaplar...

 En Sevdiğiniz Yemek
 İçinde patlıcan olan her yemek... Pek yemek seçmem ama sırf sağlıklı diye yediğim yemekler de var.Bir de her gün kahvaltı yapmak zorunda kalsam hiç bıkmam.  

En Sevdiğiniz Tatlı
Tatlıyı daha çok aç olduğumda yemek istiyorum.En başta yemek istediklerim;burma kadayıf,künefe,şekerpare,çikolatalı pasta...

Siz çocukken anneniz sizi
Kardeşimle ikimiz kocaman çocuktuk annem alırdı bizi karşısına kendi elleriyle beslerdi.

Çocukken de Şimdi de
Kereviz yemezdim.Şimdi sırf sağlıklı diye yiyorum.

Yemeği Sevdiğiniz İlginç Şeyler
Tatlıyı ve tuzluyu aynı anda yemeyi çok seviyorum.Reçelin arkasından domates gibi...


Türk Mutfağı Dışında
Türk mutfağı dışında yemek yemeyi tercih etmiyorum.


Yemeği Sevdiğiniz Sağlıksız Şey
Abur-cubur,çikolatalı pasta.


En Sevdiğiniz Meyve
Muz,şeftali.

En Sevdiğiniz Atıştırmalık
Çikolata,kuruyemiş.


En Sevdiğiniz İçecek
Çay , su ve süt

Asla Yemeyeceğim, İçmeyeceğim Dediğiniz Şeyler 
Suşi,gazlı içecekler.


Sonsuz Tane Olsa Yiyeceğiniz Şeyler
Muz,kuruyemiş.


Çorbaların Kralı
Mercimek çorbası.

Kahvaltıda Tercih Ettiğiniz Şey
Sahanda yumurta,haşlanmış yumurta, peynirin her çeşidi,zeytin,yağ, reçel ve bal.

Açken Ben
Elim ayağım titrer.

Bir Keresinde Yemek Yerken
Yemek yerken en korktuğum şeylerden biri yediğim yemeğin nefes boruma kaçmasıdır.Bir kere başıma gelmişti.


Ben de Benim Pasta Evim Kozmetik Aşığı ve Yaşam İzi bloglarını mimliyorum
Sevgiler





3 yorum:

  1. Çok teşekkür ederiiim=) Ayy benim de açken elim ayağım titrer, unutmuşum bak onu:) Ben de yapmıştım bu mimi : http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2014/10/mim-yiyecekler-icecekler.html

    YanıtlaSil
  2. Aaaa çok mutlu oldum çok keyifli sorulardı teşekkür ederim:)))
    http://benimpastaevim.blogspot.com.tr/2014/10/mimlendimm.html

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim.Yapacam bu mimi ama büyük ihtimalle önümüzdeki hafta :)

    YanıtlaSil